Red Bull Full Moon

Als duo zo moeilijk mogelijke routes klimmen op die indrukwekkende outdoor klimmuur van KLIMAX in Puurs. ’s Nachts trouwens, in het licht van de volle maan op zaterdag 14 september 2019. Je voelt ons al komen: Red Bull Full Moon is back! Kilo’s magnesium, meer dan 150 mogelijke routes – van 5a tot 8 – en Red Bull Big Bob die zorgt voor coole beats, aangepaste verlichting en de nodige vleugels om die vestiging van 20 meter hoog in een wip te veroveren. What’s not to like? Inschrijven dus!!!

Concept?

We werken met een 1000 puntensysteem. Je moet proberen om zoveel mogelijk routes te klimmen, zowel lead als top rope. Reken op een tiental elk. Hoe meer klimmers een route uitklimmen, hoe minder punten die route uiteindelijk waard is. Keuzes maken dus, en risico’s durven nemen. Het precieze aantal routes zal bepaald worden aan de hand van het niveau van de inschrijvingen. Het aantal punten per route wordt medegedeeld bij aanvang van de wedstrijd.

Prijzen?

De prijzenpot van meer dan 1000 euro wordt verdeeld over een competitie voor mannen en een voor vrouwen.
1. 300 euro
2. 150 euro
3. 75 euro

Inschrijven?

Deelnemen kan vanaf 16 jaar en moet als duo. Eén teamlid moet bovendien in het bezit zijn van een KVB2-brevet. De rolverdeling bepaal je zelf. Onderling afwisselen of enkel klimmen of beveiligen is dus toegestaan.

Leden van KLIMAX kunnen gratis inschrijven, anderen betalen ter plaatse 14 euro.

Timings?

– 17u00 / Inschrijven

– 18u30 / Free Climbing Competition

– 22u00 / Last Route Top 3 (Male & Female)

– 23u00 / Podium + Afterparty

Meer info? redbull.be/fullmoon

Fout: Contact formulier niet gevonden.