Klimax 20 jaar!

Klimax bestaat al meer dan 20 jaar!

Natuurlijk hebben we dit uitbundig gevierd. Met een heerlijke ontbijtbrunch ten voordelen van de warmste week, een geslaagd ontbijt om de dag mee door te komen en het heeft maar liefst € 2000 opgebracht. Ook kon je natuurlijk proeven van het klimmen tijdens de initiaties en de hele geschiedenis bekijken van Klimax. Met alle plannen van de klimzaal tot alle wedstrijden die zich ooit in de klimzaal hadden plaatsgevonden.

Bij een verjaardag als deze kon een receptie met lekkere hapjes en cava niet ontbreken. De speeches en de bedanking van de mensen achter Klimax mocht je niet missen. Het hoogte punt van de dag was wel de band Lesco. Zij brachten covers van bekende liedjes en iedereen liet zich gaan. Een foodtruck en een ijsje waren nadien wel een must.

Bedankt aan al de talloze vrijwilligers die hadden meegeholpen en aan iedereen die er was om deze dag onvergetelijk te maken.